Niet tevreden over een product? Meld je klacht hier

Klachten

Bij Wasparfum Beesd doen we ons uiterste best om jou blij te maken met onze producten. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Dat vinden we natuurlijk jammer, en we helpen je graag om het op te lossen.

Wat te doen bij een klacht?

Heb je een klacht over een product of onze service? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kunt dit doen via:

E-mail: info@wasparfumbeesd.nl
Telefoon: 06 - 28975349
Retouradres: Wasparfum Beesd, Kon. Julianastraat 81 , 4153 BX Beesd

Vermeld in je bericht zo duidelijk mogelijk:

  • Je naam en ordernummer

  • Welk product het betreft

  • Wat het probleem is

  • Een foto van het product

Hoe gaan wij met klachten om?

Zodra we je klacht ontvangen, nemen we binnen 2 werkdagen contact met je op. We kijken samen naar een passende oplossing — of dat nu een vervangend product is, een terugbetaling of iets anders.

Niet tevreden met onze oplossing?

Als we er samen niet uitkomen, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil 

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN